1.Če imate kakršne koli težave, pls, vas prosimo, da se obrnete na nas, mi vam lahko pomagamo.
2.Sprejemamo padec ladijskega prometa, če želite sodelovati,pls, vas prosimo, da nas kontaktirate, da se več sodelovanja podrobnosti.
3.Ko smo dobili vaše naročilo,vam bomo poslali paket čim prej.
4.Kitajska Post Navadne Majhne Paketni Plus je brez mednarodno številko za sledenje, ki jih ni mogoče sledi, ko paket zapusti Kitajskem.
5.Če ne boste prejeli, vaš izdelek v roku 60 dni, se obrnite na nas.Preverili bomo za vas, ga.
1.Prosimo, kontaktirajte nas, preden se vrnete izdelek, ki je poškodovana ali narobe.
2.Prosimo, da se vrnete postavka v neuporabljenih pogoj & ohraniti originalno pakiranje, vključno polje in oznake.
3.Prosimo, vrne poškodovan ali napačno postavko v roku 7 dni po prejemu.
4.Ne dovolimo nadomestil ali izmenjav zaradi spremembe uma & ladijski promet pristojbina je nepovraten.
1.Ko dobiš paket, in če ste zadovoljni s blaga in storitev.pls pustite nam 5stars povratne informacije z lepo sliko.Bomo ga cenijo.