Prosimo, Upoštevajte,:
Drugo območje uporabe različnih kartuša model, čeprav je model tiskalnika je isto!
Prosimo, preverite vaše original kartuša model pred oddajo naročila.
Če je vaš original kartuša je 123(ali 123xl), lahko kupite 123XL iz naše trgovine;
Če ni, se ne da kupiti.
Nasveti: HP 123XL kartuše modeli so na splošno na voljo v Afriki, latinski Ameriki in na Bližnjem Vzhodu in v Rusiji.
Če ste v Evropski državi, se lahko nanašajo na HP 302XL kartuše https://www.aikido-maribor.si/snapshot/0.html?spm=a2g0s.9042311.0 .0.77994c4dS0YVPD&orderId=101991752020906&productId=32809510874)
Kakršne koli težave, se obrnite na nas, preden odprete spora ali pusti negativne povratne informacije.
Hvala, ker ste.
Blagovna Znamka
Colorpro
SKU
/
Številka Modela
Za HP123XL Remanufacturedink kartuše
Tip Črnila
Črnilo Dye
Tip Čipa
Pokaži črnilo ravni čipa
Vsebina
1*BK / 1*C
Črnilo Obseg
BK:18ML C:18ML
Garancija
24 mesecev
Združljiv Blagovne Znamke
ForHP
Tiskalnik, ki je združljiv model
Za HP DeskJet 1110 1111 1112 2130 2132 2134 Officejet 3830 3831 3832 3834 ( HP 123XL kartuše modeli so na splošno na voljo v Afriki, latinski Ameriki in na Bližnjem Vzhodu in v Rusiji )
Niso vsi modeli tiskalnikov, ki so tukaj naštete.Če imate kakršna koli vprašanja o tem, ali vaš tiskalnik lahko uporabite kartuše, se obrnite na nas
F&Q:
VPRAŠANJE: Tiskalnik ne more prepoznati kartuša.
RAZLOG: kartuša ni namestiti dobro ali kontaktor umazan.
REŠITEV:
Korak 1: Vzemite off kartuša in ponovno namestiti.Če težava še vedno obstaja, nadaljujte 2. korak.
Korak 2: Očistite kartuša in tiskalnik kontaktor z radirko ali alkohola bombažno krpo.
Črnila kartuše lahko znova napolnijo večkrat skozi luknje pod oznako
Vzemite 301 kartuša za primer:
1. korak: Pred dodajanjem črnila, preparemall orodja.Bodite previdni, da ne madež šoba.
Korak 2:Dvigalo na etiketi in določite barvo luknje z zobotrebec.( Ne vrzite proč etiketi.Ko je končal, nalepke potrebujejo, držijo nazaj.Če oznake ni, uporabite trak.)
Korak 3: Priključite gumijasti zamašek v te tri luknje.
4. korak:Vstavite iglo v pravilno luknjo (vstavi globlje) in injicirajte črnilo počasi v kartušo.Če vaše črnilo steklenica ni iglo, lahko uporabite splošna medicinska injektor, risanje in injicirajte črnila.Priporočena količina črnila injiciranje je približno 4-6ml (1/3 kartuša zmogljivosti).Potem držijo nazaj etikete in čisto črnilo iz tiskanja glavo s tissue papirja.
1.Vsi predmeti, ki bodo dobavljeni v roku 1-7 dni po prejemu plačila. 2.Tovor, ki bodo dobavljeni, ki jih na Kitajskem pošti ali SF eParcel.Če potrebujete dobavi DHL,Fedex,EMS,UPS in TNT(o 3-8 dni), vas Prosimo, dovolite mi, da vem. 3.To bo trajalo 15-60 delovnih dni, da pridejo vaše strani.Različne prihoda območjih, različnih logistike in čas dostave, prosimo, posodobite dejansko logistics informacije, kot standardni!Opomba: 1.Včasih bi bilo več, ker je slabo vreme, izguba časa v carinjenje.Zato prosim, počakajte potrpežljivo, če ne prejmete vaš element na čas.Če ne prejmete izdelek v roku trideset dni, se, prosimo, obrnite na nas in potem bomo lažje spremljanje to.
1.Sprejemamo plačila
kot:WesterUnion,Paypal,MasterCard,American
Express kreditno kartico,T/T in Denar.
2.Poskrbite, da vaš naslov pravi za ladijski promet pred plačilom.
3.Nismo odgovorni za kakršno koli po meri ali dajatve, uvozne dajatve.
1.Če je niste dobili blaga v ustreznem času.Se nemudoma obrnite na nas in vam bomo glede na vašo zahtevo nadomestila ali resends postavke, da boste čim prej. 2. Če imate kakršna koli vprašanja med uporabo,plesse obrnite na nas in obljubljamo, da vam nekaj tehničnih smernic. 3.Če so kakršne koli težave z našimi izdelki ali problem, da priročnik ne more rešiti , se lahko obrnete na nas v roku 7 dni,vam ne bodo povrnjeni, in bomo ponovno pošlji ali vračilo neposredno.Vendar vas prosimo, da nas kontaktirate, preden ponovno dostavo ali vračilo, in nas obvestite o težavi, se bomo potrudili, da zagotavljajo zadovoljivo rešitev za vas.
1.Zanašamo na zadovoljstvo, da uspe.Zato vaše povratne informacije so zelo pomembne za nas. 2.Če ste zadovoljni z našimi elemente,prosim, pustite nas aktivno povratne informacije.Vaše mnenje je za nas pomembno in druge stranke! 3.Kontaktirajte nas pred odhodom vsak negativen nevtralen povratne informacije.Delali bomo z vami rešiti vse težave.Zahvaljujemo se vam za vaše sodelovanje.Prodajalec glas: vzdržujemo visoke standarde odličnosti in si prizadevati za 100% zadovoljstvo!Povratna informacija je zelo pomembno, zahtevamo, da se obrnete na nas nemudoma, PREDEN nam nevtralne ali negativne povratne informacije, tako da bi jo lahko zadovoljivo naslov vaše skrbi.Nemogoče je, da se vprašanja, če ne vemo o njih!Hvala, ker ste.
Prosimo, da nam pet zvezdic→