Način dostave: Smo ponavadi pošlji gimbal z DHL/EMS/Fedex in pošiljanje dodatki za POSTNL razlikuje od drugih držav.Če imate posebne zahteve, prosimo, kontaktirajte z nami.Ladjar Stroškov: Pri oddaji naročila, lahko vidite, ladijski promet stroške za vaše naročilo.Vendar pa je razdalja, območje taksa ni vključena v ceno ladijskega prometa.Če je naslov pripadajo razdalja področju, bi morali plačati za razdaljo področju pristojbine.Ali ne moremo pa ga pošlje.Pakiranje Čas: Po svoje plačilo, da je končan, bomo poskrbeli za pakiranje in poslati paket, v roku 7 dni.Dobavni rok: Običajno traja približno 7-10 dni boste dobili parcelo, če je ladij, Fedex, DHL ali.Ampak ne bomo zagotovili čas dostave na vse mednarodne pošiljke zaradi razlik v carinski obračun časi v posameznih državah.Carinske Pristojbine: predmet, ceno in ceno ladijskega prometa niso vključene morebitne uvozne dajatve.Kupci so odgovorni za vse dodatne carinske pristojbine, posredniške provizije, carin in davkov za uvoz v vaši državi.Če potrebujete obračun carinskega račun, se, prosimo, obrnite na nas.Vrnitev: 1.Ne prevzemamo nobene vrnete brez klepet in razlogov. 2.Če kupec želi, da se vrnete izdelek, kupec se mora prepričati, ali element, ki je v prvotno stanje. 3.Če so elementi, ki se poškodujejo ali izgubijo, ko so se vrnili, mora kupec je odgovoren za takšne škode ali izgube in mi ne bo dal polno nadomestilo. 4.Kupec bo odgovoren za poštnine za vračilo predmeta.Garancija: 1.Eno leto garancije. (Predmet logistika prejemu čas v enem letu) 2.Če lahko izdelke, ki ne delajo in ne povzroča človeško škodo / fizične poškodbe / voda, kupec lahko obrnete na prodajalca prosite za vrnitev popraviti.Prodajalec bo opravljal ladijskega stroškov . 3.Če lahko izdelke, ki ne delajo in ne povzroča človeško škodo / fizične poškodbe / voda, kupec morali plačati vse stroške, vključno s stroški vzdrževanja in ladijskega stroškov.Povratne informacije: 1. Vaše zadovoljstvo in pozitivne povratne informacije so za nas zelo pomembni.Prosim, pustite pozitivne in 5 zvezdic, če ste zadovoljni z našo opremo in storitve. 2. Če imate kakršne koli težave z naše izdelke ali storitve, vas prosimo, da nas kontaktirate, preden zapustite negativne povratne informacije.Potrudili se bomo rešiti vse težave in zagotavljajo najboljše storitve za stranke.