Plačilo 1) sprejemamo Alipay, Zahodne Unije, TT.Vse glavne kreditne kartice so sprejemljive prek varnih plačilnih procesor DEPOZITNI. 2) Plačilo je treba vložiti v roku 7 dni po tem, ko si postavite naročila. 3) Če se ne morete preverite takoj po dražbi blizu, prosimo, počakajte nekaj minut in poskusite znova.Pošiljko 1.Če ste naročilo, prosimo izberite način dostave in plačila za naročilo vključno ladijski promet pristojbina. 2.Mi bomo poslali postavke v 3 dneh, ko je vaše plačilo, je končan. 3.Mi ne zagotavljajo, čas dobave na vse mednarodne pošiljke zaradi razlik v carinski obračun časi v posameznih državah, kar lahko vpliva, kako hitro se vaš izdelek pregleda. 4.Prosimo, upoštevajte, da kupci, ki so odgovorni za vse dodatne carinske pristojbine, posredniške provizije, carin in davkov za uvoz v vaši državi. 5.Ti dodatni stroški lahko zbirajo na čas dobave.Ne bomo povračilo stroškov prevoza za zavrnjene pošiljke.Prevozni stroški ne vključujejo nobenih uvoznih davkov, in kupci, ki so odgovorni za carine.Vrnitev In Garancija 1.Nudimo zameno za Napačen Element ali Neodgovorjene Element.Nadomestilo bodo na voljo, če zaloge poidejo. 2.Dostava stroške bo treba niso vključeni v vračilo.Ko se vrne, element, ki mora biti popolnoma nepoškodovani, medtem ko nazaj k nam, in vrnjeni stroški na kupca strani. 3.Če želite povračilo za okvare element, nas kontaktirajte v roku 3 dni po tem, ko ste ga dobili.Takse, ki se nanašajo na vračanje poštni treba prehitel stranke. 4.Ne več kot 0,1 odstotka pošiljk, lahko morda izgubijo ob dostavi, vas prosimo, da ne skrbi in vas prosimo, da nas kontaktirate za pomoč, če ne prejmete vaše naloge v oceno časa, bomo tako hitro, kot smo lahko, da ugotovimo, težave poslati nove elemente.Povratne informacije 1.Vaše zadovoljstvo in pozitivne povratne informacije so za nas zelo pomembni.Prosim, pustite pozitivne povratne informacije in 5 zvezdic, če ste zadovoljni z našo opremo in storitve. 2.Če imate kakršne koli težave z naše izdelke ali storitve, vas prosimo, da nas kontaktirate, preden zapustite negativne povratne informacije. 3.Potrudili se bomo rešiti vse težave in zagotavljajo najboljše storitve za stranke.